diumenge, 28 de gener del 2018

Mitja Marató Colomenca (28/01/2018)


No havia fet mai la Mitja Marató Colomenca.  Vaig veure que en diversos fòrums els corredors en parlaven molt bé i per això vaig aprofitar la oportunitat de fer una mitja nova en el currículum.
Cap a les 7h 20min surto cap a Santa Coloma.  Després d'un trajecte tranquil aparco molt a prop de les pistes on comença i acaba la cursa.  Com que és d'hora puc canviar-me als vestidors i preparar-me per la cursa tranquil·lament.
A les 9.30h comença la mitja - i també els 10km - el primer tram de tres quilòmetres passa per dins de la ciutat i té més aviat pujades. Tinc la llebre d'1h 35min a uns 100 metres.  Vaig seguint un ritme constant i en el quilòmetre 7 - a la carretera que va a La Roca - m'afegeixo al grup que corren amb la llebre.  Vaig bastant còmode però segueixo amb el grup; en el quilòmetre 11 fem mitja volta i emprenem la tornada cap a Santa Coloma.  Em vaig mantenint amb el grup, de vegades còmode, de vegades més forçat.
En el quilòmetre 15 em trobo prou bé i avanço el grup tirant una miqueta més.  Vaig a bon ritme fins tornar a les pistes on arribo amb un temps d'1h 33min 54seg  (posició 195 de 629 arribats).  Em puc dutxar a les instal·lacions i content pel resultat torno cap a casa.

 Una mitja molt ben organitzada, amb un perfil amb alguns tobogans però molt recomanable.
Aquests són els resultats de la cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada