diumenge, 6 de maig del 2012

16ª Cursa Popular de Girona (06/05/2012)


Fa alguns mesos en Josep em va proposar anar a Girona a córrer la cursa popular amb alguns alumnes de l'institut. Vaig pensar que segur que seria una bona experiència i m'hi vaig apuntar.  Unes setmanes abans de la cursa també s'hi va afegir en Lluís, que debutava en una distància propera als 10km.
De bon matí vam sortir cap a Girona amb la il·lusió de fer una bona cursa.  Arribem prop del centre de la ciutat i de seguida recollim els pitralls.  Hi ha força ambient perquè també es corren curses infantils i la mitja marató.
La cursa popular té un recorregut de 9km 293m;  no del tot plans.  Poc després de les 9.30h ens situem a la sortida i comença la cursa cadascú al seu ritme;  en Josep acompanya a dos alumnes per ajudar-los si cal.
Després de trobar molt transit al primer quilòmetre vaig corrent a un ritme d'uns 4min 25s/km - es nota encara l'esforç de la setmana anterior
.  La cursa té un caire popular i hi ha molta gent jove...  Cap el final, arribant a la Plaça Catalunya accelero el ritme i corro els darrers dos quilòmetres a 4min 10s /km.  Acabo fent un temps final de 40min i 41seg (87 de 944 arribats).
A l'arribada ens anem retrobant amb la resta del grup, tots molt contents de com ha anat la cursa...
Amb aquesta satisfacció tornem cap a Manlleu...  Una bona matinal i una bona experiència que segur que repetirem...

Aquesta és la classificació de la cursa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada